lördag 8 januari 2011

Avsnitt 27: Don't fall asleep so conveniently!

Jag har inte uppdaterat sedan förra året.

Det var förvisso inte så längen sedan, men ändå.

Sedan sist så har jag varit på herrgårdsweekend med la familia sagrada, firat jul (fast herregud vad jag inte märkte att det var jul) haft ryggskott (seriöst, det är ingen jäkla överdrift) samt firat nyår.

Nyår i Järna var skojigt, men både bekant och nytt trevligt sällskap^^

Idag har jag och Tou-chan promenerat och handlat. Det var kramsnö ute (vilket pappa också märkte när jag kastade en snöboll på honom, haha).
Är det ingen som är sugen på snöbollskrig förresten!? Eller bara på att bygga i snön eller något?

Sedan så har jag sparat en hel drös med arbetsannonser som skall replikeras (märk väl hur man visst kan få in sci fi-termer i vardagligt språk). Fast jag har sökt ett jobb som kundsupport jag hoppashoppashoppas få svar på!

Det känns lite som att man börjar komma igång ordentligt med en del, jag har börjat kolla boende inför höstens plugg i Västmanlands skogar och jag ska boka hotell för första träffen för kursen jag ska läsa i vår. Vi ska börja med bland annat druvprovning, superfancy!

Men nu har jag annat för mig, måste leta upp vilka kurslitteratur jag ska beställa!!!

1 kommentar: