måndag 23 maj 2011

Avsnitt 28: Hisashiburi da ne

Ohisashiburi desu ne... lång tajm no sii, as we say in my hometown. I alla fall, kollade lite dåligt, men det här är säkert första inlägget för i... år? har varit väldigt omotiverad till att skriva och sedan glömde jag faktiskt bort att jag ens hade en liten blogg, men nu ska jag försöka skriva lite mer^^

Till hösten så blir det förhoppningsvis mer på den här sidan när jag börjat plugga, så jag kan uppdatera mitt nya vinfyllda liv till dem där hemma ;)

Som sagt, till hösten så blir det plugg och fram tills dess så ska jag FÖRHOPPNINGSVIS jobba på det där stället där man kan köpa alkoholhaltiga drycker (ingen reklam här inte). Tyckte det gick bra på intrevjun jag hade förra veckan, så jag hoppas på det bästa, men man vet ju aldrig.

Jag sitter och suktar efter en egen, ny, megafin dator också, så jag kan sitta och kolla på anime hela dagarna... och nu ska jag jobba heltid några veckor, så jag har snart råd med en också!

Annars har jag inte så mycket nytt att komma med, utan vi kör en sedvanlig avslutning med Gunilla.


Dagens låt: Rum and Coca Cola med Andrews Sisters. Jag älskar att man kan sjunga en låt som faktiskt får en att tycka att prostitution är väl andå lite mysigt.

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=zGxL2uNr7bk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar