onsdag 10 augusti 2011

Avsnitt 38: Om livet vore en enda stor undanmanöver för något... stort.

Måste efter mycket om och men säga att jag är relativt nöjd med mina nu snart slutförda arbetsinsats. Eftersom relativt sett kunde det ju gått mycket sämre. Jag trodde ju inte att jag skulle vara riktigt så obekväm med en sådan enkel sak som att sitta i kassan, men fasen vad jag lärt mig. Min huvudräkning är ju fan på topp. Dessutom så brukar jag få kommentarer av kunder att jag ser så glad ut. Lite värmande. Och polackerna gillar mig STORT (har ingen aning om varför, kan vara för att jag ber om leg och de ser OTROLIGT förvånade ut när de är födda -87 liksom). Önskar nästan att jag skulle komma i en legkontroll bara för att jag vet att jag skulle klara den och få en eloge av chefen;)

men nu är det bara tre dagar kvar, samt eftermiddagen nästa fredag innan det blir paus, dock hoppas jag få komma tillbaka senast till jul och hänga på systemet ett tag.

I vilket fall så har jag faktiskt ansträngt mig mer med detta än vad jag gjort med något på mycket länge, så jag är nöjd bara därför.

Sedan får jag ju flytten att tänka på (insåg häromdagen förresten att jag inte skulle hinna med en sista-minuten till någonstans innan flyttlasset går. Blä).

Dagens: Gackt: Lust for Blood.

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=NC3ffZC0bA4

Bara för att han spelade i Stockholm igår och jag är lite putt för att jag inte var där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar