torsdag 18 augusti 2011

Avsnitt 39: Aj lajk tå måv it måv it

Och här är mitt pick och pack.



Att flytta är ju fasen lite jobbigt, jag förstår inte folk som lever på resande fot. Eller jo förresten, det gör jag, men inte de som flyttar bohag ständigt och jämt. Jag vill ha min soffa på ett ställe och samtidigt resa mycket- best of both worlds så att säga. Och så vill jag ha en Sebast-chan som kan baka åt mig, men det var lite off-topic. Jag har läst alldeles för mycket Kuroshitsuji nu under mina lediga dagar, men den är så himla bra att jag verkligen sitter och fånler nu bara jag tänker på det.

I alla fall, jag har köpt en ny dator idag också (var tar mina pengar vägen nananana)



Finge jag betalt skulle jag skriva varifrån. Mem man behöver ju inte sälja sig gratis.

Som avslutning ger jag er Yoshida Kyoudai (Yoshida Brothers)och Fuyu no Sakura ("Körsbärsblommor i vintern" var den mest poetiska men ändå korrekta översättningen jag kom på- Jag tänker starkt på Mumintrollen när jag hör denna, av någon outgrundlig anledning).

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=tnQy8AYsoTo&feature=BFa&list=PLACE2776128FF8C47&index=16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar