torsdag 26 maj 2011

Avsnitt 31: Så länge jag andas, hoppas jag.

Idag har jag jobbat och jobbat. Jag måste säga att det är helt konstigt hur man kan vara så slutkörd efter två dagars arbete på en tredagarsvecka, menmen. Måste säga att det känns skönt att ha ett fast schema i några veckor ändå.

Vilket osökt för mig in på nästa ämne: jag har fixat sommarjobb på bolaget! Tyvärr får vi inte personalrabatt, men jag får lite extrapengar att betala mitt tak över huvudet med.

Imorgon ska jag fira in helgen med att gå på Vampire Lounge på Östgötagatan med Nannananna^^. Ska bli kul att gå ut, det var ju evigheter sedan! Innan hinner jag förhoppningsvis hänga lite hos systeryster och mysa med kattaskrällena ;)

nu kommer Gunilla in här och tjatar (eller jag kom inte på något mer att skriva egentligen).

Dagens Låt: Dir en Grey: Lotus

http://www.youtube.com/watch?v=j9EFh5_flNc

Bara för att Diru är bäst. Och för att i augusti ska de släppa sitt nya album Dum spiro spero. Det är latin *sitter och fånler**. Jag är fortrfarande superspänd på vad det ska vara för stil på albumet, även om deras senaste singel kan ge vissa hintar^^

1 kommentar:

  1. Jag gillar din nya bloggdesign. Vad jag gillar mer är att du regelbundet skriver inlägg. Me LIKE! Så heter det nämligen på perfekt engelska....moahaha!

    xoxo /Sis

    SvaraRadera