fredag 10 juni 2011

Avsnitt 33: Ode to Spot

Idag har jag varit och hämtat ut min nya telefon^^

Egentligen är den inte extremt fancy (alltså inte senaste modellen) men jämfört med vad jag brukar köpa är den riktigt hi tech. Jag tycker dessutom att det vore rätt fånigt att köpa en för fem tusen med alla appar (vad är en app liksom, kan någon förklara det PÅ ETT FÖRSTÅERLIGT SÄTT?) I alla fall, det är den där Xperia X10 mini pro (säg det fort 7 gånger)



Det som är bra är förstås att man kan googla och att man kan ta foton. Jag använder ju aldrig kamera för att jag tycker inte det är värt att släpa på den, men en telefon har man alltid med sig. Därför har jag kommit fram till att jag helt plötsligt och nästan magiskt ska börja ta bilder hela tiden och lägga upp dem här (nu blir syrran glad).

Plus att nu har jag något snyggt att hänga Yuu-chan på!



Jag skulle ha fotat mitt egna mobilsmycke ifall det inte redan hade suttit på telefonen och det tagit tio minuter att få dit det i förmiddags. So there.

Annars knallar det på, har varit hemma även idag för att jag hostat så och ögonen har varit konstiga, men det känns bättre i alla fall! Är nog fit for fight för att åka på födelsedagsfirande och klädprovning på systemet imorgon. De ska kolla ut storlek för den där übersexiga "uniformen" man har. Ingen risk för att bli trakasserad i alla fall ;) Så nu känns det som att jag ska börja på riktigt, och jag ska ha introduktion i butiken nästa lördag.

Jag har inte så mycket intressant att komma med annars, utan Gunilla får träda in.

Dagens låt: Idag blir det Gackt, bara för att han ska komma till Fryshiset i augusti (så om någon vill hänga med är det bara att hojta). Låten heter Sayonara, och det är en av mina absoluta favorirter. Jag älskar violinen i slutet.

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=tXjdSsAfENM

Jag hatar att det inte funkar att göra en hyperlänk, utan att man måste sitta och kopiera in i nytt fänster. Otroligt frustrerande.

1 kommentar:

  1. En app förklarar man inte - den upplever man :)

    Puss/Sis

    SvaraRadera