söndag 15 augusti 2010

Avnsitt 16: Me, myself, Maja, Gunilla and III

Brukar du komma i tid: nej, trots att pappa säger att det är mycke, mycket respektlöst
Vad hade du i din mun senast: Kaffe
När mår du bra: När jag lyssnar på rolig musik eller pratar med en rolig person
När blev du fotad senast: Hmm... det var nog när vi firade Klas
Hur känner du dig nu: Trött, uttråkad och lite... filmsugen
Kan du laga mat: Hell yeah
Vad pluggar du: Just nu ingenting
Vad tycker du om fötter: De är fina på håll
Är du smart: Ja! Vilket pucko skulle svara nej liksom?
Vad har du på dig: Sarong (det är ju så himla varmt)
Är du aktiv i skolan: Nej tyvärr, jag är en riktig latmask
Vad saknar du: Pengar, vilket skulle kunna ge mig allt jag saknar materiellt sett. Sedan så vill jag ha lite sol idag också^^
När och varför grät du senast: Sist jag grät riktigt mycket var när min favoritkaraktär från D.Gray-man dog (Jag kan dock meddela att han kom tillbaka sedan, så ingen panik)strong>
Var det pinsamt att svara på det: Haha,litestrong>
Hade du en bra kväll igår: Ja det får man väl säga, käkade lite gott (som jag lagat) drack lite vin och tog det lugnt
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Vad ska du göra i sommar: Nästa sommar ska jag... planera inför höstenXD
Är du nöjd med ditt liv: Det beror på hur man menar, man är ju rätt glad över det men man vill ju alltid förändra det.
Vad vill du jobba som: Filosof, museiguide, lyxhustru (ja det är ett yrke), folklorist, temareseanordnare, professor, rockstjärna, torped (min eviga barndomsdröm)
Har du tråkigt just nu: Ja lite, men det får vi göra något åt!
Vad gör livet värt att leva: Bekräftelse, skulle Maslow säga
Är du musikalisk: Nej egentligen inte, men jag roas oerhört av musik
Vad lyssnar du på för musik: Jag har slutat lyssna på bara en musikstil längre, så det var en svår fråga... mest j-rock-/metal men också raï, persisk klassisk musik, industrial, new wave, j-pop,
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Haha nej... men jag har nog gått igenom alla stilar som finns.
Är du bortskämd: Nej... fast jag är yngsta barnet så jag uppför mig nog som det också.
Är du trött: Jämt!
Vad gör du imorgon: Vet inte... pluggar troligtvis och kollar på lite Disney på japanska.
Din första Operation: Dissekering av strömming i fyran
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Oj det var ju länge sedan... Elin tror jag, eller vi hängde mycket i sexårs i alla fall^^
Första priset: Kommer inte ihåg, men jag har aldrig sysslat med någon form av tävlingar så...
Första sporten du började på: HAHAHAHAHAHAHA
Första husdjuret: Jag fick aldrig något husdjur **pik mamma, PIK**

Favoriter:
Filmer : Interview With the Vampire, Sagan om Ringenx3, Monty Python ett flertal, the Whole Nine Yards, Grosse Pointe Blank
Tvprogram: Numer går det ju inget bra på TV utom Stargate...
Musik: Gick vi inte igenom detta nyss? Fast nu kan man ju vara lite mer specifik och säga Dir En Grey. Kaoru is so dreamy...
Drink: cosmopolitan, min supergoda icke ännu namngivna drink med äppeljuice, vodka och citron
Kroppsdel (på kille): Rygg/axlar
Sport: Iaido (japanska kampsport som går ut på att dra, hugga och sheath (hur fasen däger man på svenska???) en katana)
Plagg: Mjukisbyxor för att det är skönt, kjol för att det är snyggt
Skola: Samhällsvetenskap, Historia, Filosofi
Bok: vampyr-sviten av Anne Rice, Fågeln som vrider upp världen (Murakami haruki)
Just nu: Ska man svara på den här raden också, eller är det en syftning till nöstfäljande frågor?
Äter du: Just nu ingenting, har nyss ätit äggröra
Dricker du: Kaffe:D
Ska du: Titta på film... är lite sugen på Once upon a time in Mexico
Lyssnar på: http://www.youtube.com/watch?v=4aztSjRRndk&p=6D3CBA1B4CED3B17&index=7&playnext=11
Väntar du på: Tomten...
Tittar du på: datorskärmen duh
Läppar eller ögon: Ögon. Definitivt. Kaoru-kun...
Kramar eller kyssar: Kramar!!!<3
Kortare eller längre: Återigen så fattar jag inte frågan. Jag gillar långt hår dock:)
Snygg mage eller snygga armar: Armar (antar att frågan är angående attraktion)
Busig eller lydig: Wow där fick jag världens association... hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar