fredag 27 augusti 2010

Avsnitt 19: Always look on the briiight, side of life!

Yatta! Yattaaaa!!!

Jag har nu klarat av Eikos tenta och därmed klarat av 22.5 poäng japps! Så nu har jag mina 60 hp sammanlagt, jätteskönt.

Utöver det så är jag nu färdiganmäld till vikarieförmedlingen, och från och med måndag kan de ringa och ge mig jobb. Vi vet ju vad jobb betyder, jo pengar! Pengar!!!

Pengar betyder att jag kan handla min megahajpade kursbok om dinosaurier, det betyder att jag kan köpa nya skor (jag ska ha ett par converse, ett par pumps och ett par sneakers) och lite nya byxor... och lite fler mangaböcker! Ljuva pengar...

Jag kan utöver detta tillägga att det idag utkommit ett nytt avsnitt av Kuroshitsuji (yaay!!!!!) som jag skall se på med stor andakt.
Det gör att jag inte har tid med detta nonsene längre, utan vi tar dagens lite snabbt bara, och idag får ni bara en låt (jag har inte hört några bra ord än så...)

Okej, here it goes: Sekai wa kimi wo aishiteru av Miyavi.
Titeln betyder "världen älskar dig", jag orkar inte översätta hela texten, men kontentan är att man ska vara snäll mot sina medmänniskor och att alla är omtyckta. Så gulligt så man kräks lite, men jag kan av någon anledning inte sluta lyssna på den.

http://www.youtube.com/watch?v=vFj0BPPnhpw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar