torsdag 21 januari 2010

Avsnitt 7: Viva vivir!

Livet är hårt. Som sten. Särskilt när ett jäkla rum med linoleumgolv på 18 kvadrat kostar nästan tre och ett halvt tusen i månaden. Folk som vill flytta hemifrån måste vara ett hatat släkte.

Jobbsökande suger.

Jag har dock hittat ett jobb som verkade intressant, mystery shopper. Man gör besök i affärer/på företag och sedan så ska man bedöma bemötandet etc och skvallra för cheferna ifall de anställda missköter sig. Det känns som om det skulle passa min gestapo-stil^^

Jao, men nu orkar jag inte mer, raskt över till Gunilla (som för er som inte vet är ett av mina alter ego) och Dagens Låt! Whoosh Whoosh av the Left Rights. En underbar kavalkad av meningslöshet på mindre än 20 sekunder. Mycket nostalgiskt också!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAH woosh woosh <3

    SvaraRadera
  2. Haha, myster shopper låter fantastiskt. Skynda dig att söka jobbet innan jag gör det!

    SvaraRadera
  3. eh, mysteryyyyyy shopper skulle det ju stå.

    SvaraRadera